valorile companiei
Fiecare om se ghidează în viață de valori alese care îi constituie identitatea și servesc drept ghid în luarea deciziilor. Este similar în operațiunile companiei noastre. Sunt oameni în spatele produselor pe care le producem, a deciziilor pe care le luăm în fiecare zi și a contactelor pe care le facem cu clienții noștri. Noi, proprietarii și angajații Łysoń, facem parte din companie și atunci când lucrăm pentru dumneavoastră, ne ghidăm după valorile pe care le-am acceptat ca fiind cheie, adică responsabilitatea, angajamentul, relațiile strânse, onestitatea și inovația.

RESPONSABILITATE

Prin definiție, este obligația de a fi responsabil pentru acțiunile proprii sau ale altcuiva. Pentru noi, însă, responsabilitatea este o valoare pe care o profesăm în viața de zi cu zi a companiei noastre. Nu o percepem ca pe o obligație impusă, ci ne dăm seama ca pe o nevoie de a avea grijă de client și de produsele pe care le producem.

Prin responsabilitate înțelegem:

  1. Suportând consecințele responsabilității pentru produse, acțiuni și cuvinte - încercăm să concentrăm tot ceea ce facem și spunem asupra clientului și nevoilor acestuia. Ne dorim ca lucrul în stupină folosind echipamentul nostru să fie cel puțin la fel de plăcut ca contactul cu albinele.
  2. Nu lăsăm clientul în pace, sprijinindu-l – fără clienți și părerile lor despre produsele noastre, noi nu am exista. Credem că investiția în relații bune cu clienții va da roade în viitor. Mulți dintre partenerii și prietenii noștri sunt foștii noștri clienți. Sprijinul și ajutorul la începutul călătoriei în apicultura au avut ca rezultat, de exemplu, dezvoltarea propriei mele afaceri. Fiecare dintre noi a fost cândva student și avea nevoie de sprijin. Responsabilitatea dictează să continui să faci asta și să îi ajuți pe alții atunci când este nevoie.
  3. Căutarea soluțiilor – nu ne este frică de provocări și riscuri pe care uneori trebuie să le asumăm. Acest lucru se aplică nu numai celor mai bune soluții tehnice, ci și celor care îi vor ajuta pe apicultori să facă față schimbărilor. Acest lucru ne cere să le înțelegem nevoile, deschiderea către argumente, uneori smerenie, dar mai presus de toate, capacitatea de a observa cu atenție. Suntem conștienți că, în calitate de producător de echipamente apicole, influențăm îmbunătățirea condițiilor de muncă în stupine și ne simțim responsabili pentru aceasta. Vrem să ținem pasul cu vremurile și încă simțim nevoia să căutăm soluții noi.
  4. Comunicare sinceră, asertivă – suntem siguri că datorită acestui lucru putem să ne ascultăm mai bine clienții și colegii și să extragem din conversație ceea ce este cel mai important și mai benefic pentru dezvoltarea ambelor părți. Respectul și sinceritatea sunt fundamentul comunicării asertive.
  5. Avem grijă de numele companiei – ne pasă intuitiv de ceea ce este important pentru noi. Mulți dintre noi ne-am identificat cu marca Łysoń. Am construit-o împreună și suntem mândri de el și împărtășim responsabilitatea pentru el. Vom depune toate eforturile pentru a ne asigura că compania noastră are întotdeauna asocieri bune cu dvs.

ANGAJAMENT

Angajamentul din echipa noastră este vizibil în comportamentul de zi cu zi al angajaților companiei. Încercăm să angajăm oameni care împărtășesc valorile noastre. Mulți dintre noi s-au implicat atât de mult în munca noastră încât... am devenit apicultori.

În plus, ne exprimăm angajamentul față de compania noastră prin:

  1. Ne facem treaba cât mai bine – în cazul nostru, acestea nu sunt cuvinte goale. Bazele (sau dacă preferați - standuri, referitor la terminologia apicolă) ale muncii noastre sunt pasiunea, experiența și înțelegerea. Toată lumea își cunoaște rolul, la fel ca albinele într-un stup, dar atunci când este necesar ne ajutăm unul pe celălalt - la fel ca albinele lucrătoare. În fiecare „corp” se lucrează. Toate acestea pentru a produce un produs de cea mai înaltă calitate (da, da - asta am învățat și de la albine).
  2. Dezvoltarea abilităților și calificărilor - încă învățăm. Ambiția noastră este să fim din ce în ce mai buni în ceea ce facem pentru a vă oferi cele mai bune produse și soluții. Apicultura este în continuă schimbare, deși este foarte adânc înrădăcinată în tradiție. Albinele caută noi beneficii atunci când este necesar - noi, în beneficiul dumneavoastră și al clienților noștri, căutăm constant noi căi de dezvoltare.
  3. Extinderea cunoștințelor - ne pregătim, participăm la cursuri, angajăm cei mai bine calificați angajați. Citim, dar și experimentăm. Discutăm și schimbăm opinii cu alți apicultori, clienți și parteneri. Vom accepta și comentarii de la dvs.
  4. Demonstrarea propriei inițiative – apreciem impactul real asupra direcției de dezvoltare a companiei. Suntem deschiși ideilor și sugestiilor angajaților noștri și sprijinim implementarea celor mai buni dintre ei.
  5. Deschidere către noi proiecte – suntem o echipă ambițioasă și tânără la inimă. Tinem pasul cu ultimele tendinte din piata apiculturii si de multe ori chiar le cream singuri. Observăm inovații tehnice în alte domenii ale vieții și științei și suntem deschiși să implementăm acelea pe care le vedem o aplicație în domeniul nostru.

RELAȚII STRÂNSE

Industria apicola este foarte specifică și se poate spune că i se atribuie relații strânse, fie și doar pentru că mulți apicultori pur și simplu se cunosc într-un domeniu atât de îngust. Este similar cu companiile care operează în această industrie - în special cele care sunt pe piață de mult timp și clienții pur și simplu le recunosc. Cu toate acestea, este nevoie de timp și angajament pentru a crea relații apropiate. Dacă există și o pasiune comună, ajungerea la o înțelegere nu este dificilă. Trebuie doar să folosiți bine această valoare și oportunitate pentru a:

  1. Să te cunoști pe tine și pe clienții tăi – după cum se spune: „Cea mai mare înțelepciune a fiecăruia este să te cunoști bine.” Cheia unor relații bune nu numai în viața privată, ci și profesional, este să te înțelegi bine. Când ne cunoaștem punctele forte și cum să le folosim și cum să atingem pacea interioară, îi cunoaștem mai bine pe alții, de exemplu clienții noștri.
  2. Căutarea trăsăturilor, intereselor, numitorilor comuni - o pasiune comună aduce oamenii împreună și ajută la stabilirea unor relații apropiate. Apicultura este unică în acest sens - este ceva magic și mistic în ea. Dacă iubești cu adevărat albinele și întâlnești o altă persoană cu aceeași „obsesie”, vei găsi întotdeauna un punct comun. Albinele sunt un mare numitor. Nu numai gramatica!
  3. Deschidere către stabilirea de relații emoționale – încercăm să ne adaptăm la capacitățile și personalitatea clienților noștri în timpul contactului direct, prin e-mail și telefonic. Modul în care gestionăm conversația cu tine va determina modul în care ne construim relația. Acest lucru ne va permite să cunoaștem nevoile dumneavoastră, astfel încât să le putem răspunde cel mai bine și să vă oferim ceea ce este necesar pentru dvs. la un moment dat.
  4. Sensibilitate la nevoile celorlalți – aceasta înseamnă mai mult decât satisfacerea așteptărilor, pentru că încercăm să răspundem și nevoilor care nu au fost încă exprimate. Acesta este vizionar? Nu, este intuiție. Dezvoltarea și implementarea unui produs necesită timp și, în același timp, nevoile dvs. și piața se pot schimba. Prin urmare, trebuie să demonstrăm măcar un pic de predictibilitate în această chestiune, iar relațiile strânse cu partenerii și clienții ne fac să fim sensibili la nevoile acestora.
  5. Abordare individuală a clienților/angajaților – atunci când cunoaștem bine albinele folosite în stupina noastră, știm cum să lucrăm cu ele și la ce ne putem aștepta de la ele. Se întâmplă că fiecare stup necesită o abordare individuală. Este la fel în viață, dar uneori uităm de asta. Prin urmare, valorile noastre includ o abordare individuală a clienților și angajaților. Puteți conta și pe noi în această chestiune.
  6. Integrarea cu angajații, clienții, contractorii – ne place să petrecem timpul împreună. Ne simțim ca o familie în compania celuilalt. De asemenea, construim relații strânse în timpul întâlnirilor private și corporative și împreună sărbătorim evenimente importante din viața companiei noastre.

SINCERITATE

Este baza tuturor acțiunilor pe care le întreprindem. Władysław Bartoszewski a spus odată că: „Merită să fii sincer, deși nu întotdeauna dă roade”. Și deși în plan de afaceri totul este convertit în bani, ne gândim la onestitate doar în categoria valorii nemonetare, deși una foarte îmbogățitoare. Ce este important pentru noi:

  1. Conversație sinceră, informații - onestitatea și sinceritatea sunt valori care sunt mereu la zi. Se știe că onestitatea presupune să spui mereu adevărul. Toate informațiile pe care clientul le primește de la noi sunt adevărate, chiar dacă nu sunt optimiste.
  2. Acționând în beneficiul clientului - pentru a spune simplu, clienții sunt angajatorii noștri. Ei nu sunt doar destinatari și utilizatori ai produselor noastre, ci și cineva care este autorizat să evalueze toate activitățile noastre. Direcția în care ne vom dezvolta și ce „recenzii” vor fi scrise despre noi depind parțial de ele.

INOVAŢIE

În opinia noastră, este cheia dezvoltării. Apreciem creativitatea, care ne permite să implementăm soluții moderne în produsele noastre. Nu ne este frică de inovațiile tehnice și multe dintre ele le creăm singuri. Inovația este esențială nu numai pentru creșterea productivității muncii, ci și pentru dezvoltarea economică. În acest domeniu, încercăm să fim vizionari ai viziunii apicole asupra viitorului. Nu ne limităm doar la prototipuri mai noi și mai bune și apoi la produse. Modern, încercăm să operăm într-un aspect mai larg – de la acceptarea comenzilor, prin producerea și prezentarea produselor, până la activități practice de apicultura.

În înțelegerea noastră, inovația înseamnă în special:

  1. Adaptarea produselor la nevoile clientului – produsele inovatoare sunt o sursa de satisfactie nu numai pentru client, atunci cand nivelul de eficienta si calitatea muncii acestuia creste semnificativ, ci constituie si o provocare pentru echipa noastra. Ne bucurăm și mai mult atunci când reușim să facem față așteptărilor și aproape să „croim” echipamentul apicol, adaptându-l cât mai mult la nevoile individuale.
  2. Flexibilitate – atingerea nivelului adecvat de flexibilitate la proiectarea produselor inovatoare este o oportunitate de dezvoltare. Încercăm să răspundem cât mai repede posibil la schimbările de orice fel, de exemplu de piață sau de mediu.
  3. Căutarea de noi soluții – suntem convinși că inovațiile de produs duc la creșterea satisfacției și loialității clienților. Încă ne întrebăm cu ce vă mai putem ajuta, cum să vă îmbunătățiți munca în stupină, astfel încât să aveți timp să vă bucurați de contactul cu albinele, iar echipamentul nostru apicol se va ocupa de restul pentru dvs.
  4. Deschidere către idei noi - suntem vigilenți și avem mintea deschisă. Călătorim și câștigăm experiențe noi care ne insuflă idei noi. Totuși, menținem un echilibru: încercăm să țintim sus, dar să nu fim în nori.
  5. Îmbunătățirea proceselor și procedurilor – Ne concentrăm pe cele mai critice puncte ale îngrijirii albinelor și lucrăm în obținerea produselor apicole. Eliminăm dificultățile pe care le întâmpinați în munca de zi cu zi. De asemenea, îmbunătățim ceea ce pare bine, dar ar putea fi și mai bun. Ambiția noastră este greu de satisfăcut pentru că ne place foarte mult ceea ce facem. Suntem bucuroși să lucrăm pentru tine și albinele tale.

Cookies

Cookie information

Acest site utilizează propriile cookie-uri pentru a vă oferi cel mai înalt nivel de experiență pe site-ul nostru. De asemenea, folosim cookie-uri de la terți pentru a ne îmbunătăți serviciile, pentru a analiza și apoi pentru a afișa reclame legate de preferințele dvs. pe baza analizei comportamentului dvs. de navigare.

Cookie management

About Cookies

Cookie-urile sunt fișiere text de mici dimensiuni care sunt stocate pe computerul sau pe dispozitivul dumneavoastră mobil de către site-urile web pe care le vizitați. Acestea sunt utilizate în diverse scopuri, cum ar fi reținerea informațiilor dvs. de conectare, urmărirea comportamentului dvs. în scopuri publicitare și personalizarea experienței dvs. de navigare. Există două tipuri de module cookie: module cookie de sesiune și module cookie persistente. Primele sunt șterse atunci când sesiunea de navigare se încheie, în timp ce cele din urmă rămân pe dispozitivul dvs. pentru o perioadă de timp determinată sau până când le ștergeți manual.